Q&A

  • ZAKUPY W SKLEPACH STACJONARNYCH
  • Gdzie znajdują się nasze salony stacjonarne?

    Lista naszych salonów (wszystkie znajdują się w województwie kujawsko-pomorskim) dostępna jest na stronie Brliant.pl w zakładce SALONY BRILANT.

    Jak mogę sprawdzić czy biżuterią, którą jestem zainteresowana/-y jest dostępna w Salonie?

    W celu sprawdzenia dostępności biżuterii, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Obsługą Salonu.

    Wybrana przeze mnie biżuteria nie jest dostępna w Salonie. Jak mogę ją zakupić w Salonie?

    Jeśli interesująca Cię biżuteria jest dostępna na stronie Brilant.pl, a nie ma jej w wybranym salonie stacjonarnym, można dokonać zamówienia z dostawą do wybranego Salonu w Inowrocławiu, Bydgoszczy lub Żninie. 

  • ZAKUPY NA STRONIE BRILANT.PL
  • W jaki sposób można złożyć zamówienie na stronie Brilant.pl?

    Zamówienie można złożyć po dodaniu wybranych produktów do “koszyka”, a następnie wybraniu opcji „przejdź do wysyłki”.

    Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

    Nie ma możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem infolinii, ze względu na niezbędną akceptację Regulaminu sklepu Brilant.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby realizacji zamówienia.

    Biżuteria, którą chciałabym/chciałbym zamówić nie jest dostępna na stronie brilant.pl?

    W tej sytuacji prosimy o kontakt z Doradcą Klienta mailowo lub zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 607355880. Biżuteria, którą oferujemy często występuje w niewielkich ilościach. Prosimy o wyrozumiałość. W miarę możliwość wybrany produkt zamówimy dla Ciebie w jak najkrótszym czasie.

    Czy jest możliwe wykonanie biżuterii według projektu Klienta?

    Niestety, nie ma możliwości złożenia zamówienia na biżuterię wykonaną według projektu Klienta.

    Czy jest możliwy zakup jednego kolczyka?

    Niestety nie. Kolczyki są sprzedawane wyłącznie parami.


  • DOSTAWA I PŁATNOŚCI
  • W jaki sposób mogę zapłacić za zamówioną biżuterię?

    Klient możliwość dokonania opłaty za zamówienie produkty w dogodny dla niego sposób: przelewu online, karty płatniczej, przelewu BLIK, za pomocą rat lub płacąc gotówką przy odbiorze. Istnieje również możliwość wykonania tradycyjnego przekazu lub przelewu - w tej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt w formularzu.

    Jak sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?

    Klient, który posiada profil na naszej stronie brilant.pl, może na bieżąco sprawdzać status swojego zamówienia w Panelu Klienta. Klient otrzymuje również informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.

    Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia?

    Nowe zamówienie - zamówienie jest przyjęte do realizacji i obecnie sprawdzamy dostępność biżuterii.
    W trakcie realizacji – dokonano płatności za zamówienie i biżuteria jest przygotowywana do wysyłki.
    Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej do doręczenia. Kurier powinien pojawić się następnego dnia roboczego z przesyłką.
    Wydłużony czas realizacji - biżuteria nie jest dostępna bezpośrednio w magazynie Sklepu Internetowego i jest sprowadzana z innego magazynu a czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o kilka dni roboczych.
    Zamówienie anulowane – z powodu braku dostępności wybranej biżuterii zamówienie zostaje anulowane a środki zwracane są na konto Klienta najszybciej jak to możliwe.

    Uprzejmie informujemy, że w związku z aktualną sytuacją niektóre przesyłki mogą dotrzeć z opóźnieniem. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

    Czy mogę anulować zamówienie?

    Klient może anulować zamówienie do momentu przekazania kurierowi paczki do doręczenia. Jeśli zamówienie zostało opłacone środki zostaną niezwłocznie zwrócone na konto Klienta.

    Czy biżuterię otrzymam w ozdobnym opakowaniu?

    Biżuteria BRILANT jest zapakowana w ozdobne opakowanie. Ozdobne pudełka lub woreczki widoczne są na zdjęciach przy każdym z oferowanych przez nas produktów.

    W jakim terminie kurier doręczy moje zamówienie?

    Dostawy odbywają się w dni robocze, w godzinach 9-18. W momencie przekazania zamówienia kurierowi do doręczenia, Klient mailowo otrzyma numer listu przewozowego paczki, aby mógł śledzić przesyłkę. Przesyłki krajowe powinny dotrzeć do Kupującego następnego dnia roboczego po dniu ich nadania. Przesyłki wysyłane poza granice Polski za pomocą firmy kurierskiej, powinny dotrzeć w ciągu 6 dni roboczych od daty jej nadania.

    Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?

    Aby zmienić zamówienie zachęcamy do kontaktu z Doradcą Klienta.

    Czy można złożyć zamówienie z dostawą poza granicę Polski?

    Oczywiście jest taka możliwość. Dodatkowy koszt wysyłki do zamówienia z dostawą do wybranego kraju UE wynosi 75 złotych.

    Towar, który otrzymałem jest wadliwy. Co należy zrobić w tej sytuacji?

    W tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową z Doradcą Klienta.


    III. Zwrot lub wymiana biżuterii

    Czy można zwrócić biżuterię zakupioną w Salonie stacjonarnym?

    W przypadku zakupu biżuterii w jednym z naszych Salonów stacjonarnych, Klient ma możliwość wymiany w ciągu 7 dni od daty zakupu. Wymieniana biżuteria musi być pełnowartościowa, nie może nosić śladów użytkowania, a także musi posiadać nieoderwane metki oraz certyfikaty. Podstawą do wykonania wymiany jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego.

    Czy można zwrócić biżuterię zakupioną na stronie Brilant.pl?

    W przypadku zakupu biżuterii na stronie Brilant.pl istnieje możliwość zwrotu lub wymiany biżuterii w ciągu 60 dni od daty zakupu. Dotyczy to jednak tylko zamówień z dostawą kurierską pod wskazany przez Klienta adres, nie dotyczy to zamówień z odbiorem w Salonie. W przypadku zwrotu lub wymiany za pośrednictwem kuriera, prosimy o kontakt z Doradcą Klienta. Kurier powinien odebrać od Ciebie przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych. W salonie stacjonarnym możesz również dokonać zwrotu lub wymiany. Wówczas Doradca klienta przekaże zamówienie do Centrali firmy w celu wykonania zwrotu lub wymiany produktu. Procedura zwrotu lub wymiany trwa do 14 dni. Do zwracanego zamówienia musisz dołączyć wydrukowany lub wypisany formularz zwrotu według wzoru załączonego na stronie Brilant.pl.

    W jaki sposób można zareklamować biżuterię zakupioną na stronie Brilant.pl?

    Aby móc zareklamować biżuterię należy przedstawić dowodu zakupu-paragon, metkę, potwierdzenie płatności. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni. W ciągu 14 dni, Klient zostanie poinformowany o decyzji, od której przysługuje mu odwołanie w postaci ponownego wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Nierozpatrzenie przez Brilant reklamacji w terminie 14 dni, powoduje, że reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z żądaniem Klienta. Reklamacja można złożyć w jednym z salonów stacjonarnych lub wysłać na adres:

    Brilant Zielone Arkady

    Ul. Wojska Polskiego 1

    85-171 Bydgoszcz

    Jeśli zareklamujesz biżuterię w salonie stacjonarnym, odbiór nastąpi w tym samym Salonie, w którym reklamacja została złożona.

    Do reklamacji konieczne jest załączenie formularza reklamacji dostępnego na stronie Brilant.pl

    Czy mogę żądać naprawy biżuterii po okresie gwarancyjnym?

    Okres roszczeń gwarancyjnych wynosi dwa lata od momentu zakupu. Jeśli minął dwuletni okres gwarancji Klient ma możliwość zlecić usługę po przedstawieniu dowodu zakupu – paragonu lub numeru zamówienia, ewentualnie metki. Po ocenie specjalisty, który weryfikuje, czy można dokonać usługi, Klient zostaje poinformowany o kosztach oraz musi wyrazić zgodę na wykonanie płatnej usługi.



    Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Polityka prywatności
    Akceptuję